Hírek, újdonságok

Megjelent az Advance Paris X-CD9 CD-lejátszó!

Megjelent az Advance Paris X-CD9 CD-lejátszó!

X-CD9

CD-JÁTSZÓ

 

Az X-CD9 analóg és digitális kimenetekkel ellátott CD-játszó. Amint viszont az előlapjáról készült képen is látható, a kimenő fokozat elektroncsövekkel épült: A 2 miniatűr cső különleges hangzásélményt nyújt, ha megfelelő minőségű erősítőhöz csatlakoztatva és hangsugárzón hallgatja a zenét.

Nagy figyelmet fordítottunk a CD-játszó tápegységének kialakítására, amely toroid transzformátorral készült és stabil, tiszta, zajmentes tápellátást biztosít az analóg és digitális áramköröknek, valamint a CD-játszó mechanikájának, a lézervezérlésnek és a készülékbe épített egyik legfontosabb szerkezeti egységnek, a digitális/analóg jelátalakítónak (DAC).

A koaxiális (RCA) és optikai (TOSLINK) digitális kimenetekkel, aszimmetrikus (RCA) és szimmetrikus (XLR) analóg audió kimenetekkel ellátott X-CD9 a Hifi rendszere ideális lejátszójává válhat és tökéletesen alkalmas a nagy CD-gyűjteménye magas hangzáshűségű megszólaltatására.

A KÉSZÜLÉK MŰSZAKI ADATAI

Tápfeszültség igénye

115, vagy 230 Volt

Áramfelvétele készenléti üzemmódban

0,5 watt alatt

Legnagyobb áramfelvétele

10 watt

A tápegység áramleadási képessége

250 watt

A hálózati transzformátor típusa

(1 x) toroid

Digitális kimenetei

Koaxiális (RCA, 75 ohm)

 

Optikai (TOSLINK)

Analóg kimenetei (elektroncsöves)

XLR / RCA

Torzítása

0,009 % (RCA), 0,005 % (XLR)

Jel/zaj aránya

106 dB

Távvezérlő

Igen (infravörös)

Tartozéka

Hálózati tápkábel

A készülék mérete

43 cm széles x 7,3 cm magas x 26 cm mély

A csomagolás mérete

51cm széles x 14 cm magas x 34 cm mély

Bruttó / nettó tömege

5,15 kg / 4,1 kg

A készülék típusa

X-CD9

EAN kódja

3760179292398

 

Az Advance Paris termékeket Magyarországon kizárólagos jelleggel forgalmazza:

Limar Audio Kft.

1137 Budapest

Szent István krt. 12. I. em. 4/a.

Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát." ' + path + '\'' + prefix + ':' + addy71753 + '\'>'+addy_text71753+'<\/a>'; //-->

(06-1) 359-3136, (06-1) 329-2980

(+36-1) 359-3137

http://www.limar.hu

 

Megjelent az Advance Paris X-CD7!

Megjelent az Advance Paris X-CD7!

X-CD7

CD-JÁTSZÓ

 

Az X-CD7 analóg és digitális kimenetekkel ellátott CD-játszó. A CD-játszó szerkezeti elemeit úgy terveztük meg, hogy a lehető legnagyobb pontossággal olvassa ki az adathordozóról a digitális információt, hogy azt az Advance termékeknél megszokott hiteles zeneiséggel tudja megszólaltatni.

Nagy figyelmet fordítottunk a CD-játszó tápegységének kialakítására, amely stabil, tiszta, zajmentes tápellátást biztosít az analóg és digitális áramköröknek, valamint a CD-játszó mechanikájának, a lézervezérlésnek és a készülékbe épített egyik legfontosabb szerkezeti egységnek, a digitális/ analóg jelátalakítónak (DAC). Tovább javította az X-CD7 hangzásminőségét, hogy külön szerkezeti egységként építettük meg a hálózati tápegységet és a digitális/analóg jelátalakító kártyát.

A koaxiális (RCA) és optikai (TOSLINK) digitális kimenetekkel, aszimmetrikus (RCA) és szimmetrikus (XLR) analóg audió kimenetekkel ellátott X-CD7 a Hifi rendszere ideális lejátszójává válhat és tökéletesen alkalmas a nagy CD-gyűjteménye magas hangzáshűségű megszólaltatására

A KÉSZÜLÉK MŰSZAKI ADATAI

Tápfeszültség igénye

115, vagy 230 Volt

Áramfelvétele készenléti üzemmódban

0,5 watt alatt

Legnagyobb áramfelvétele

10 watt

A tápegység áramleadási képessége

20 watt

A hálózati transzformátor típusa

SMPS

Digitális kimenetei

Koaxiális (RCA, 75 ohm)

 

Optikai (TOSLINK)

Analóg kimenetei (elektroncsöves)

XLR / RCA

Torzítása

0,01 % (RCA), 0,006 % (XLR)

Jel/zaj aránya

106 dB

Távvezérlő

Igen (infravörös)

Tartozéka

Hálózati tápkábel

A készülék mérete

43 cm széles x 7,3 cm magas x 26 cm mély

A csomagolás mérete

51cm széles x 14 cm magas x 34 cm mély

Bruttó / nettó tömege

4,35 kg / 3,5 kg

A készülék típusa

X-CD7

EAN kódja

3760179292381

 

Az Advance Paris termékeket Magyarországon kizárólagos jelleggel forgalmazza:

Limar Audio Kft.

1137 Budapest

Szent István krt. 12. I. em. 4/a.

Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát." ' + path + '\'' + prefix + ':' + addy53450 + '\'>'+addy_text53450+'<\/a>'; //-->

(06-1) 359-3136, (06-1) 329-2980

(+36-1) 359-3137

http://www.limar.hu

 

Megjelent az Advance Paris A12 Classic!

Megjelent az Advance Paris A12 Classic!

A12 Classic

Csúcskategóriás hibrid integrált erősítő

 

Az A10 Classic sikerének nyomdokain haladva az, Advance Paris elkészítette a készülék még nagyobb teljesítményű változatát, amely több csatlakozó aljzattal és kettős mono felépítésű erősítő egységgel van ellátva.

Az Advance Paris jól bevált hagyományaihoz híven készült az A12 Classic erősítő is, amely szerint a készülékeit számos be- és kimeneti aljzattal látja el... A HDMI-től a (MM/MC) hangszedő illesztő egységig, az analóg RCA aljzatoktól a digitális AES/EBU aljzatokig, a számítógép csatlakoztatására szolgáló USB aljzattól az optikai és koaxiális digitális audió csatlakozókig, a 2 hangsugárzó zónától (az opcionális X-FTB01 / X-FTB02 adapterrel működő) Bluetooth csatolóig mindent megtalál a készüléken.

A kiválasztott jelforrás jeleit elektroncsöves előerősítő fokozat erősíti fel és kapcsolja az agresszivitás minden jelét nélkülöző, zenei megszólalású teljesítményerősítő egységre.

A nagy teljesítmény és a kiváló hangzásminőség záloga a megfelelően méretezett tápegység. Az A12 Classic készülékbe a készülék két oldalára egy-egy toroid transzformátort építettünk, ami kiváló hangzásminőséget garantál. Az A/B üzemmódban dolgozó erősítő 2 x 180 wattos teljesítménye bőségesen elegendő a polcsugárzótól a padlón álló toronyhangsugárzókig bármilyen hangsugárzó megszólaltatásához.

A készüléken szimmetrikus (XLR) és aszimmetrikus (RCA) analóg audió előerősítő kimenet (PRE-OUT) egyaránt megtalálható. Emellett akár két aktív mélynyomót is fogadhat a készülék.

Mindezek alapján olyan korszerű technológiával teletömött igazi erőgéppel állunk szemben, amely a zenéről sem feledkezik meg.

A KÉSZÜLÉK MŰSZAKI ADATAI

Névleges kimenő teljesítmény 8 ohmon

2 x 190 W RMS

Névleges kimenő teljesítmény 4 ohmon

2 x 280 W RMS

Frekvencia átvitele

10 Hz – 50 kHz

Torzítása

0,007 % alatt

Jel/zaj aránya

103 dB

Csatorna elválasztása

75 dB

Tápfeszültség igénye

115, vagy 230 Volt

Áramfelvétele készenléti üzemmódban

0,5 watt alatt

Legnagyobb áramfelvétele

600 watt

A tápegység áramleadási képessége

(2 x) 300 watt

A hálózati transzformátor típusa

(2 db) toroid

Az analóg bemenetek

(2 x) XLR – (5 x) RCA

 

(1 x) Amp – IN RCA

Digitális bemenetei

(3 x ) optikai . (3 x) koaxiális. (1 x) AES/EBU

 

HDMI audió . HDMI ARC – USB B

 

Bluetooth (az opcionális X-FTB01, vagy 02 adapterrel)

 

Ethernet (RJ45) – Wi-Fi

 

FM-URH/DAB

Analóg kimenetei

XLR – RCA előerősítő kimenet /RCA felvétel készítésére alkalmas kimenet

 

SUB-OUT mélynyomó kimenet ( 2 x) RCA

Magas előfeszítés

Igen (Be-/kikapcsolható)

 

(A-B) banándugót/villát/csupasz kábelt fogadni tudó kivitelben

Távvezérlő

Igen (infravörös)

Kapcsoló kimenet

 2 x) OUT kimenet – 12 volt – mono 3,5 mm-es jack aljzat

A készülék mérete

43 cm széles x 19,5 cm magas x 45.5 cm mély

A csomagolás mérete

53 cm széles x 28 cm magas x 52 cm mély

Bruttó / nettó tömege

19,9 kg / 17,9 kg

A készülék típusa

A12 Classic

EAN kódja

3760179292367

 

Az Advance Paris termékeket Magyarországon kizárólagos jelleggel forgalmazza:

Limar Audio Kft.

1137 Budapest

Szent István krt. 12. I. em. 4/a.

Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát." ' + path + '\'' + prefix + ':' + addy31759 + '\'>'+addy_text31759+'<\/a>'; //-->

(06-1) 359-3136, (06-1) 329-2980

(+36-1) 359-3137

http://www.limar.hu

 

EISA díjat nyert a Paradigm Founder 120H és az Anthem AVM 90

 

EISA díjat nyert a Paradigm Founder 120H és az Anthem AVM 90 

Büszkén tudatjuk, hogy két általunk forgalmazott termék is elnyerte kategóriájában a Legjobb Termék EISA díjat. A Paradigm Founder 120H-nak az álló hangsugárzók, míg az Anthem AVM 90-nek a házimozi processzorok kategóriájában sikerült maga mögé utasítani minden vetélytársat.

A díjakról a gyártó így vélekedik:

Mivel az EISA 2022-ben ünnepli 40 éves évfordulóját, láthattuk, hogy a szervezet 27 országra és több, a szórakoztatóelektronika legjobbjait bemutató magazinra terjedt ki. Értékes szakértői útmutatást nyújtva a fogyasztóknak, irányt mutatva nekik az évente megjelenő legjobb termékek felé.

2009 óta, amikor a D2v bemutatásra került és elnyerte a legjobb terméknek járó díjat a High-End házimozi kategóriában, nem volt még egy PML termék az EISA-díjazottak között. Egészen idénig, amikor mind az Anthem AVM 90, mind a Founder 120H világszerte elkezdte forgatni a fejét, és ennek eredményeképpen mindkét terméket jelölték az EISA kategória díjaira.

A PML kanadai csapatának az EISA zsűri előtt tartott, rendkívül nagy visszhangot kiváltó bemutatóját követően, amelyet több, a világ minden tájáról érkező vélemény is támogatott, örömmel jelentjük be, hogy mind a Paradigm Founder 120H, mind az Anthem AVM 90 a következő kategóriákban nyerte el a legjobb díjakat.

Egy EISA-díjat elnyerni megtiszteltetés; kettőt nyerni egyszerűen csodálatos, és nem tudjuk eléggé megköszönni a zsűrinek, hogy első kézből látták, mennyire egyedülálló mindkét termék, és milyen értéket képviselnek. Nem volt könnyű, de megérte a szenvedélyes és kemény munka, amellyel ezeket a termékeket piacra dobtuk, különösen egy kihívásokkal teli időszakban. A forgalmazóink is rendkívül keményen dolgoztak annak érdekében, hogy az érintett magazinok időben megkapják a termékeket, és megosszák lelkesedésünket a helyi sajtópartnereikkel.

 

 

Megjelent a Lumin T3

MEGÉRKEZETT A LUMIN T3!

·        LENYŰGÖZŐ HANGZÁSTELJESÍTMÉNY

·        A VADONATÚJ JELFELDOLGOZÓ RENDSZERÜNKKEL KÉSZÜLT

·        NAGYOBB KAPACITÁS A KÉSŐBBI BŐVÍTÉSEKHEZ

·        A GYORSABB PROCESSZOR RUGALMASABB FELSKÁLÁZÁST TESZ LEHETŐVÉ

·        A CSÚCSKATEGÓRIÁS P1-GYEL AZONOS FELÜLETET KAPOTT

·        IKER ES9028PRO SABRE DAC KETTŐS MONO KIÉPÍTÉSBEN

·        MINDEN ISMERT FORMÁTUM FEL- ÉS LESKÁLÁZÁSA DSD256/ PCM348-IG

·        USB DIGITÁLIS AUDIÓ KIMENET

·        LEEDH PROCESSING HANGERŐ SZABÁLYOZÁS

DIGITÁLIS ADATFOLYAM KEZELÉSI PROTOKOLLOK

UPnP protokoll audió digitális adatfolyam kezelési kiegészítéssel (OpenHome), Roon Ready, Spotify

COnnect, TIDAL Connect, Qobuz, FLAC, Lossless Radio, TuneIn Radio, AirPlay kompatibilis, szaggatásmentes lejátszás, a készülékre menthető lejátszási listák, többhelyiséges üzem (Songcast)

TÁMOGATOTT AUDIÓ FORMÁTUMOK

DSD: DSF (DSD), DFF (DSD), DoP (DSD)

PCM: FLAC: Apple Lossless (ALAC), WAV, AIFF

EGYÉB: MQA, MP3, AAC (M4A csomagolásban)

TÁMOGATOTT MINTAVÉTELI FREKVENCIÁK ÉS BITRÁTÁK

PCM: 44,1 – 384 kHz, 16-32 bit,sztereó

DSD512, 22,6 MHz, 1 bit, sztereó

FELSKÁLÁZÁSI RÁTÁK ÉS BITMÉLYSÉGEK:

PCM 384 kHz/DSD 256 felskálázási lehetőség minden fájlra max. 192 kHz-ig

TÁMOGATOTT VEZÉRLŐ ESZKÖZÖK

Apple iOS eszközök 8.0, vagy frissebb operációs rendszer mellett, Android eszközök Android 4.0 (Ice Cream Sandwich), vagy frissebb operációs rendszer alatt.

AZ ALKALMAZÁS JELLEMZŐI

A TIDAL, MQA, Qobuz és TuneIn Radio természetes támogatása. Tidal MQA ikonok a nagyfelbontású fájlok jelzésére. Qobuz ikonok a nagyfelbontású fájlok jelzésére. Hangerő szabályozás. Nagyfelbontású lemezborító képek. A lemezborító képek tárolása. Keresés. Több címke kezelési képessége. Összetett címkék támogatása. Az albumok csoportosítása a lejátszási listákban. A lejátszási listák elmentése és helyreállítása (A Tidal és Qobuz listákat is beleértve.)

BEMENETEK:

Gigabit Ethernet hálózat (1000BASE T)

RJ45 aljzatokon keresztül

(Csak egypartíciós FAT32, exFAT és NTFS)

ANALÓG AUDIÓ KIMENETEK

XLR szimmetrikus, 6 Vrms, a 2-es láb a melegpont. RCA aszimmetrikus, 3 Vrms

DIGITÁLIS AUDIÓ KIMENETEK

USB:

DSD64-512, 2,8-22,6 MHz, 1 bit, sztereó.

PCM 44,1-384 kHz, 16-32 bit, sztereó

KOAXIÁLIS BNC:

PCM 44,1 – 192 kHz, 16-24 bit.

DSD (DoP, DSD PCM-en keresztül), 2,8 MHz, 1 bit

KIVITEL

Ezüst anodizált alumínium

Fekete anodizált alumínium

HÁLÓZATI TÁPELLÁTÁS

Beépített árnyékolt hálózati tápegység, automatikus feszültségérték választás

EGYÉB JELLEMZŐK

Leedh Processing hangerő szabályozás

Kompatibilis a LUMIN infravörös távvezérlő csomaggal

Folyamatos programfejlesztés – A rendszerprogram frissíthető, készen áll a jövőbeni újabb funkciók és módosítások fogadására.

A KÉSZÜLÉK MÉRETEI:

350 mm széles x 350 mm mély x 60 mm magas.

A tömege 6 kg.

MEGJELENT A MOFI ELECTRONICS MASTERDECK LEMEZJÁTSZÓ ÉS A MASTERPHONO PHONO ELŐERŐSÍTŐ

 

A MOFI ELECTRONICS BEMUTATJA A REFERENCIA-MINŐSÉGŰ MASTERDECK LEMEZJÁTSZÓT ÉS A MASTERPHONO PHONO ELŐERŐSÍTŐT

 

 

Az audiótechnológiában vezető MoFi Electronics (MoFi) büszkén jelentette be két új termékét - a MasterDeck lemezjátszót és a MasterPhono phono előerősítőt -, amelyek tovább viszik a vállalat küldetését, hogy az eredeti mesterszalagok hangzását a zenekedvelők otthonába hozza. A cég referencia-szintű Masters sorozatának alapdarabjai, mindegyik komponens szabványteremtő teljesítményt, innovatív mérnöki munkát, intuitív funkcionalitást, gyönyörű felépítést és kiváló amerikai gyártási minőséget kínál. A MasterDeck és a MasterPhono továbbra is arra az értékes bizalomra és őszinteségre épül, amelyet a MoFi több mint négy évtizeddel ezelőtt a világszerte ismert Original Master Recordings-szal kezdett el megalapozni.

 

A MoFi vezető analóg tervezője, Allen Perkins által tervezett, szíjhajtású MoFi MasterDeck az analóg lejátszásra összpontosít, amely hű marad ahhoz, ami az LP-n van - az eredeti művészek és producerek által kívánt élményhez. Több mint három évtizedes analóg szakértelmét felhasználva és a díjnyertes lemezjátszók tervezésének tiszteletre méltó örökségét továbbfejlesztve Perkins egy egyedülálló, 10 hüvelykes hibrid több forgástengelyes hangkart készített a MasterDeck számára, amely rendkívüli pontosságot, vezérlést és követést biztosít. A szénszálas csővel, valamint a szabadalmaztatott „Spiral Groove” ellensúlyozással és a cserélhető fejszerelvénnyel felszerelt hangkaron könnyedén beállíthatja az azimutot, a túlnyúlást, a VTA-t és még sok mást. Az izolált tartóban elhelyezett, gyakorlatilag zajtalan háromfázisú BLDC szinuszos motorja rendkívül pontos (33,3333) és stabil meghajtással működik. A négyjegyű kijelzőn a 33, 45 és 78RPM sebességek finom beállítása látható. Az 1,75 hüvelykes, Delrin-felületű alumínium tányér, a HRS által tervezett új rezgéscsillapító lábak, a tömörfa váz és a Cardas Audio karkábelezése csak néhány további célszerű részlet a 17 kilós MasterDeck-en.

 

"A MasterDeck több mint két évnyi fejlesztés csúcspontja, és több fontos célt is teljesít" - mondja Perkins. "A MasterDeck hangkarral a  'zero gap' unipivot karcsapágy előnyeit akartam beépíteni egy több forgástengelyes kialakításba. Nagyon elégedett vagyok az eredménnyel."

 

Az ugyanezen mesterszalag-minőségi célok elérése érdekében kifejlesztett és a MoFi termékfejlesztési mérnöke, Peter Madnick - egy analóg tudós, akinek az Audio Alchemy és sok más cég számára készített fonostage-tervei az audio-legendák közé tartoznak - által tervezett MoFi MasterPhono ideális optimalizálást kínál a hallgatóknak bármilyen hangszedővel, valamint páratlan rugalmasságot, halálcsendes működést és távvezérelhető könnyedséget. Olyan ritka funkciókkal felszerelve, mint a passzív RIAA korrekció és két bemeneti topológia - egy feszültség típusú és egy áramforrás típusú - a MasterPhono emellett diszkrét, szimmetrikus, széles sávszélességű, teljesen FET bemeneti és kimeneti fokozatot, teljesen szabályozott és árnyékolt belső tápegységet dedikált bal és jobb csatornával, valamint programozható relé-vezérelt terhelés- és erősítésbeállításokat használ. A vastag alumínium előlap egy pár mérőműszert keretez, amelyek VU-információkat, valamint kalibrációs pontokat biztosítanak a hangszedő beállításához.

 

"Egy elérhető, nagy teljesítményű phono előerősítőt akartunk készíteni, amely bármilyen hangszedőhöz illeszthető és képes kompromisszumok nélküli potenciállal játszani" - mondja Madnick. "A MasterPhono tiszteletben tartja a MoFi azon elkötelezettségét is, hogy az eredeti hangzáshoz ne adjunk hozzá semmit. Ez tényleg szinte olyan, mint a mesterszalag. Figyelemre méltó tisztaságot és simaságot mutat, és olyan hangszedőkből és lemezekből hoz ki a részleteket, amelyekről azt hittem, hogy jól ismerem."

 

A MasterDeck (5 999 USD) és a MasterPhono (4 999 USD) további részletei hamarosan elérhetőek lesznek. Mindkét komponens várhatóan 2022 harmadik negyedévében kerül szállításra.

 

 

 

 

 

 

Megjelent az Advance Paris X-D500 EVO

Megjelent az Advance Paris X-D500 EVO!! 

X-D500 EVO - CD MEGHAJTÓ

Az X-D500 a legfontosabb feladatára, a CD-lemezen tárolt digitális információ lehető legtisztább kiolvasására összpontosító kiváló minőségű CD meghajtó, futómű.

A digitális/analóg jelátalakítást egy külön digitális/analóg jelátalakítóval (DAC), vagy egy digitális bemenettel is rendelkező erősítővel kell elvégezni.

A lineáris tápegységben 2 toroid transzformátort találunk, az egyik a mechanikai szerkezetet, a másik pedig az elektronikát látja el árammal. Ennek megfelelően mind a lemez mozgatását és a mechanikát működtető egységek, mind pedig a lemezen tárolt információ kiolvasását és feldolgozását végző, valamint a mechanikát vezérlő elektronikai egységek csúcsminőségű tápfeszültség ellátásban részesülhetnek.

A felskálázási funkció révén a lemezről kiolvasott eredeti digitális jelet (16 bit/44,1 kHz) nagyfelbontású jellé (24 bit/96 kHz, vagy 24 bit/192 kHz) alakíthatjuk.

Az X-D500 különlegesen merev, a mechanikai rezgéseket csillapító házat kapott. A tökéletes árnyékolás érdekében mindegyik elektronikai kártya önálló rekeszben, a többitől elválasztva van beépítve.

A készüléken koaxiális (RCA), optikai (TOSLINK) és AES / EBU (XLR) digitális audió kimenet található. Az X-D500 formájában csúcskategóriás CD meghajtóval gazdagíthatja a Hi-Fi rendszerét.

A készülék minden más termékünkkel kompatibilis (az X-150 BT kivételével), így továbbra is élvezheti a kiváló hangminőséget szolgáltató CD-lemezeket a rendszerében.

A KÉSZÜLÉK MŰSZAKI ADATAI

 

Hálózati tápfeszültség igénye

115 / 230 V, 50 Hz

Áramfelvétele készenléti üzemmódban

Legfeljebb 0,5 watt

Legnagyobb üzemi áramfelvétele

16,1 watt

A transzformátorok teljesítőképessége

15 / 25 VA

A transzformátorok típusa

2 darab toroid

Digitális kimenetek

Koaxiális (75 ohmos RCA)

 

Optikai (TOSLINK)

 

AES /EBU (110 ohmos XLR)

Infravörös távvezérlő

Igen

Kapcsoló bemenet

1, 5-12 V

Felskálázás

Igen (24 bit/96 kHz, illetve 24 bit/192 kHz)

Tartozék

Hálózati tápkábel

A készülék méretei

43,1 cm széles x 10,9 cm magas x 37,2 cm mély

A csomagolás mérete

44,5 cm széles x 17,5 cm magas x 53,5 cm mély

Bruttó tömege

9,6 kg

A készülék tömege

8,2 kg

Modellszáma

X-D500 EVO

A készülék előlapja

Akrilüveg

EAN kódja

3760179292251

 

 

 

Megjelent az Advance Paris X-CD1000 EVO

Megjelent az Advance Paris X-CD1000 EVO!! 

X-CD1000 EVO - ELEKTRONCSÖVES CD-JÁTSZÓ – DIGITÁLIS/ANALÓG JELÁTALAKÍTÓ

Az X-CD1000 EVO egy közös készülékházba épített elektroncsöves CD-lejátszó és egy digitális/ analóg jelátalakító (DAC). Az alapja a kiváló képességekkel rendelkező X-CD1000 lemezjátszó, ezt egészítettük ki koaxiális (RCA) és optikai (TOSLINK) digitális bemenetekkel, amelyhez egyéb digitális forráskészülékeket, például digitális adatfolyamkezelő készüléket, Blue-Ray lejátszót, vagy más egyéb digitális audió kimenettel rendelkező egységet csatlakoztathat. Az RCA és XLR analóg audió kimeneten elektroncsöves áramkör szolgáltatja a összehasonlíthatatlanul zenei, mindenféle digitális agresszív jellegtől mentes jelet. A többi Advance Paris termékhez hasonlóan az X-CD1000 EVO is rendkívül gondosan megépített, toroid transzformátor alapú lineáris tápegységgel készült. Az X-CD1000 EVO különlegesen merev, a mechanikai rezgéseket csillapító házat kapott. A tökéletes árnyékolás érdekében mindegyik elektronikai kártya önálló rekeszben, a többitől elválasztva van beépítve. Ilyen módon a CD-játszó mechanika is tökéletesen elkülönül a készülék többi áramkörétől. A készüléken koaxiális (RCA), optikai (TOSLINK) és AES / EBU (XLR) digitális audió kimenet található. Az X-CD1000 EVO formájában csúcskategóriás CD-játszóval/jelátalakítóval gazdagíthatja a Hi-Fi rendszerét.

A KÉSZÜLÉK MŰSZAKI ADATAI

 

Hálózati tápfeszültség igénye

115 / 230 V, 50 Hz

Áramfelvétele készenléti üzemmódban

Legfeljebb 0,5 watt

Legnagyobb üzemi áramfelvétele

30 watt

A transzformátor teljesítőképessége

50 VA

A transzformátor típusa

Toroid

Digitális kimenetek

Koaxiális (75 ohmos RCA)

 

Optikai (TOSLINK)

 

AES /EBU (110 ohmos XLR)

Elektroncsöves analóg audió kimenet

RCA /XLR

Torzítása

0,008 %

Jel/zaj aránya

103 dB

Csatorna elválasztása

101 dB

Infravörös távvezérlő

Igen

Kapcsoló bemenet

1, 5-12 V

Tartozékok

Hálózati tápkábel és infravörös távvezérlő

A készülék méretei

43,1 cm széles x 10,9 cm magas x 37,2 cm mély

A csomagolás mérete

44,5 cm széles x 17,5 cm magas x 53,5 cm mély

Bruttó tömege

9,2 kg

A készülék tömege

8,0 kg

Modellszáma

X-CD1000 EVO

A készülék előlapja

Akrilüveg

EAN kódja

3760179292091

 

 

 

Megjelent a Lumin U2 Mini

MEGJELENT A LUMIN U2 MINI!

LUMIN U2 MINI – A DIGITÁLIS JELÁTALAKÍTÓJA TÖKÉLETES PARTNERE

  • Csak meghajtót tartalmazó, egy külső digitális/analóg jelátalakítóval kombinálható lumin készülék
  • Az első lumin készülék, amely a teljesen új jelfeldolgozó rendszerünk valamennyi elemét és szolgáltatását tartalmazza
  • A gyorsabb processzor nagyobb mintavételezési rugalmasságot biztosít
  • A jövőbeni bővítésekre is tágabb lehetőséget nyújt a készülék
  • A csúcskategóriás p1 készüléktől átvett új felületkidolgozás még tetszetősebbé tette az új eszközünket
  • Négyszeres natív órajel rendszer a lehető legpontosabb időzítésekhez
  • Ötféle, köztük usb digitális kimenet
  • Mqa dekódolás
  • Az összes ismert formátum, többek között a dsd256/pcm348 fel-és leskálázása

Digitális adatfolyam kezelési protokollok:

  • UpNp protokoll audió digitális adatfolyam kezelési kiegészítéssel (Open Home). Roon Ready, Spotify Connect, TIDAL Connect, Qobuz, FLAC Lossless Radio, TuneIn Radio, Apple AirPlay kom-patibilitás, szaggatásmentes lejátszás, a készüléken lejátszási listák készíthetőek, többhelyiséges lejátszás (Songcast

A támogatott audió fájl-formátumok:

  • DSD Lossless: DSF (DSD), DoP (DSD)
  • PCM Lossless: FLAC, Apple Lossless (ALAC), WAV, AIFF
  • Tömörített (veszteséges) audió: MP3,. AAC (MAA csomagolásban)
  • teljes MQA dekódolás

Támogatott mintavételezési frekvenciák és bit-mélységek:

  • PCM: 44,1 – 768 kHz, 16-32 bit, sztereó,
  • DSD512 1 bites sztereó

Felskálázási ráták és bitmélységek:

  • Legfeljebb DSD256/PCM384-ig minden ismert formátum esetében biztosított a fel- és leskálázás.

Az alkalmazás szolgáltatásai:

  • A TIDAL, MQA, Qobuz és Tune In Radio natív támogatása, Tidal MQA ikonok a nagyfelbontású zene azonosításához, Qobuz ikonok a nagyfelbontású zenei fájlok azonosítására, hangerő szabályozás, nagyfelbontású lemezborító képek, ezek tárolhatóak is, keresés, többszörös címkekezelés, címkeszerkesztés támogatása, az albumok csoportosítása a lejátszási listákban, automatikus Internetkapcsolat az előadók/albumok/felvételek honlapjaihoz, a lejátszási listák helyreállítása (a Tidal és a Qobuz listákat is beleértve)

Támogatott vezérlőeszközök:

  • Az Apple valamennyi iPad modellje (v2, vagy frissebb), iOS 8,0, vagy újabb operációs rendszert igényel. Teljes körű Retina Display támogatás.
  • Android eszközök: Android 4.0 (Ice Cream Sandwich), vagy frissebb változatot igényel.
  • AppleMac Apple Siliconenal
  • BEMENETEK:
  • RJ45 1000Base-T gigabites Ethernet
  • Megosztott USB kapuk, ezek tárolásra is alkalmasak, flash meghajtó, USB merevlemez (egy partícióra, FAT32, exFAT és NTFS formátumra formázva)

Digitális audió kimenet:

Usb:

  • Natív DSD512 támogatás
  • PCM 44,1-768 kHz, 16-32 bit, sztereó
  • optikai, koaxiális RCA, koaxiális BNC és AES/EUB

SPDIF:

  • PCM 44,1-192 kHz, 16-24 bit
  • DSD (DoP, DSD PCM-en át) 2,8 MHz, 16 bit

A készülék kivitele:

  • Nyers szálcsiszolt alumínium
  • Feketére anodizált alumínium

A tápegység:

  • Beépített árnyokolt, alacsony zajú tápegység 100-240 V váltakozó áramot igényel, automatikus feszültségváltó.

Egyéb információ:

  • Leedh Processing veszteségmentes digitális hangerő szabályozó.
  • A LUMIN infravörös távvezérlővel kompatibilis.
  • Folyamatos fejlesztés alatt áll a készülék. Az újabb szolgáltatások és funkciók program-frissítéssel válnak elérhetővé. A legújabb programokat és alkalmazás leírásokat a honlapunkon találja meg.

Phasemation PP-200 MC hangszedő - készülékteszt

KÉSZÜLÉKTESZT

Phasemation PP-200 MC hangszedő

 

i van a japán mozgótekercses hangszedőkkel? Annyit tudunk, hogy a világnak annak a részén számtalan kisebb-nagyobb vállalkozás fejleszti és gyártja ezeket a legprecízebb és legkifinomultabb HiFi szerkezeteteket, olyannyira, hogy vélhetően Japánban a legmagasabb az egy lakosra eső helyben gyártott MC hangszedők száma. Az a meglátásom, hogy ennek magyarázata az apró részletekre való kivételes odafigyelés lehet, hiszen e nélkül szinte lehetetlen lenne ilyen kényes eszközöket, mint a hangszedőket gyártani. A másik érdekesség, hogy az olyan nagy múltú cégek, mint a már 1970 óta tevékenykedő Phasemation szinte ismeretlen a világ ezen a részén. Ez meg mitől lehet? Talán a teljes termékmennyiségét felvette a hazai piac?

A magyarázat: Nem ezen a néven kezdte a gyártást-fejlesztést a Phasemation. Az eredeti cégnév Kyodo Denshi System volt és a kezdetekben elektronikus mérőeszközöket gyártott, mielőtt a mágneses eszközök tesztelésére alkalmas eszközök fejlesztésébe fogott volna. Csak a 90-es években tette meg az első lépéseket az audio világ fele, amikor is OEM alapon, vagyis nem saját márkanevek alatt történő gyártás formájában MC illesztő transzformátorok, D/A és A/D jelátalakítók fejlesztésébe és kisszériás gyártásába kezdett. Azt meg csak találgatni tudom, hogy hány ilyen cég volt már akkor a piacon… A cég csak 2002-ben jelent meg a saját Phase Tech márkanév alatt a P-1 típusú mozgótekercses hangszedőjével, amit két évvel később követett a P-3 modell. Ezzel együtt terjesztette ki a tevékenységét ekvalizátorok és hangszedő illesztő erősítők, egységek gyártására. Röviddel ezután a Phase Tech az erősítőgyártás és a digitális audio készülékek előállítása területére is kimerészkedett és még azelőtt megjelent az első USB DAC készülékével, mielőtt a nevét 2010-ban a ma is használatos Phasemation cégnévre változtatta volna. Azóta a gyártó folyamatosan bővíti a mozgótekercses hangszedő választékát, de továbbra is gyártja a Japánban igen népszerűvé és keresetté vált analóg elektronikáit, hangszedő illesztő egységeit. A PP-200 a legutóbbi és a legolcsóbb sztereó hangszedője. Ez a hangszedő könnyen megkülönböztethető a kék színéről, hiszen a cég összes többi hangszedője Henry Ford kedvenc mélyszürke színű köntösbe van bújtatva.

A hírek szerint a PP-200 a csúcskategóriás PP-2000 alapjaira épült és a gyártótól kiszivárgott információ szerint “annak az esszenciáját tartalmazza”. A lelke egy neodimium mágnes áramkör, amelyet a nemkívánatos rezgések ellen tökéletesen védett szerkezetbe építettek be, hogy “a lehető legközvetlenebb hangzást érhesse el”. Ezen az árszínvonalon teljesen szokatlan módon boron a tűszár, legalábbis a tudomásom szerint senki sem gyárt ezen az árszínvonalon a versenytársak közül ilyen boron-alumínium öszvérszerkezetű hangszedőt, ahol a hangszedő tű által kiolvasott leheletfinom rezgéseket ilyen anyag összetételű szerkezet vinné át a mágneses mezőben mozgó tekercsre. Széles körben használják a boront többek között a síkképcsöves megjelenítőkben, a neodimium mágnes is számos termékben megtalálható, de a más egyéb anyagból készülteknél messze merevebb boron tűszárat csak a sokkal drágább hangszedőkben találunk.

A Phasemation által használt boron tűszár átmérője mindössze 0,26 mm. A látható végébe egy egyenes vonalban végződő gyémánttűt illesztettek olyan módon, hogy a lemezre engedve és oldalról nézve nem is látszik a tű. Nem is tudná a hangszedőt a kezelője a lemez adott felvételére helyezni, ha nem lenne egy keskeny függőleges rés a hangszedő testébe vágva. A hangszedő háza maga rendkívül merev, duralumíniumból kimart test. A duralumínium hosszú idő alatt kikeményedett speciális alumíniumötvözet. A PP-200 talplemeze és köpenye is ebből az anyagból készült, emiatt lett 10,5 gramm a hangszedő tömege.

A javasolt 1,7 – 2 grammos tűerővel és a közepes engedékenységével ez a hangszedő gond nélkül hasz-nálható a legtöbb modern hangkarral. Mivel azonban japán gyártmányú, ez is nélkülözi az egyéb forrásból származó hangszedők néhány apró finomságát, például a menetes szerelőfuratokat. Fogalmam sincs, hogy a japánok miért nem látják el a hangszedőiket ezzel a sok könnyebbséget jelentő aprósággal, de szemlátomást a legtöbb japán hangszedő gyártó nem akar tudomást venni a csavarok és anyák néhány fontos jellemzőjéről. A csavarok ugyan itt is hatlapfejűek, de az Isten tudja csak, hogy hol lel az átlagos felhasználó megfelelő szerszámot ahhoz, hogy megfogja ezt az aprócska csavarfejet, amíg rá nem szorítja alulról az anyát. Egyébként szó se róla, igen tetszetős a hangszedő kivitele és igen szemrevaló kis bőrözött ékszerdobozban érkezik, a japán termékeknél megszokott igényes kidolgozási minőségben.

Ennek a mozgó mágneses hangszedőnek szokatlanul alacsony, mindössze 4 ohm a kimenő impedanciája, így elméletileg 40 ohmos bemenő impedanciájú hangszedő illesztő egységre lesz szükség hozzá, ami messze alacsonyabb érték, mint amit a legtöbb aktív erősítőn találunk. Vélhetően a legjobb megoldás a hangszedő és az erősítő közé iktatni egy megfelelő illesztő transzformátort. Ilyet bőven találunk a Phasemation katalógusában (a cég 4 modellt is kínál). A belépő szintű T-320 például 1,5 – 40 ohm kimeneti impedanciájú hangszedők fogadására alkalmas. Én magam mindig sokat nyűglődtem azzal, hogy búgásmentes jelet kapjak a hangszedő – illesztő transzformátor – hangszedő jelet fogadó egység láncban, így nincs is a készletemben illesztő transzformátor. A hangszedő teszteléséhez a nagyra nőtt és csodálatos teljesítményre képes Tom Evans Groove+ SRX MkII MC hangszedő illesztő egységemet választottam a legalacsonyabb, 112 ohmos bemeneti impedanciát állítottam be és reméltem a legjobbakat.

Bejött a számításom, de a zene élvezetéhez előbb be kellett szerel-nem a PP-200-as hangszedőt a Rega Planar 10-es lemezjátszóm karjába, amihez viszont keresnem kellett egy nehezebb ellensúlyt, mivel a Phasemation PP-200 csaknem kétszer olyan nehéz, mint az eredetileg a karban lévő Aphelion 2 MC hangszedőm. Ugyancsak jelentősen meg kellett növelnem a (skating) besodródást gátló erőt, de ez már nemcsak a hangszedő tömege, inkább a tű profilja miatt vált szükségessé. A leszorító erőt lényegesen nagyobbra állítottam be, mint a gyártó által javasolt tartomány középértéke és egy pár lemezoldalt némán hallgattam, hogy bemelegedjen, bejáródjon a hangszedő. Miután „élesre” kapcsoltam a rendszert, meglepetéssel tapasztaltam, hogy messze többet nyújt ez a hangszedő, mint amennyit az ára szerint kapni véltem: A PP200 igencsak jól végzi a dolgát: tökéletesen tapogatja le a lemezbarázda görbületeit és alakítja át az így keletkezett rezgéseket elektromos jelekké. Az első pillanatban ugyan úgy tűnt, hogy a hangszedő enyhén kiemeli a felső középtartományt, ami főleg az elektromos gitárok, cintányérok és számos énekhang esetében tapasztalható. Emellett a megszokottnál kicsit több testet ad a legmélyebb hangoknak. Ezek csak az első benyomások voltak és hamar megszokja a fülünk és helyre teszi az igazi hangzásegyensúlyt. Pár lemezoldal meghallgatása után már fel sem tűnt. Azt is tudnunk kell, hogy ez a jó képességű hangszedő csak mintegy harmadába kerül az MC hangszedők szokásos árának és emiatt nyilvánvalóan vállalnunk kell bizonyos kompromisszumokat, de ez esetben ez igazán nem fájdalmas veszteség. Már csak azért sem, mert a Phasemation felső tartománya varázslatosan szép és kiegyensúlyozott. Ilyen elbűvölő magastartományt valójában csak a sokkal drágább hangszedőknél szoktunk tapasztalni, általában sokkal többet kell fizetnünk azért, hogy szépen legömbölyített, karcmentes magas hangokat élvezhessünk. Talán a boron tűszár eredményezi ezt az ebben az árkategóriában szokatlanul kifinomult tiszta, nyílt magas tartományt. Egyesek persze azt is gondolhatják, hogy ez a japán csúcskategóriás készülékeknél megszokott trükkös megoldás, de hamar rájövünk arra a legjobban vágott/préselt lemezeket hallgatva, hogy itt nincs trükk, nincs ámítás, a hangszedő hitelesen nyújtja azt az élményt a felső regiszterekben, amit eddig csak a csúcskategóriás és annak megfelelően árazott hang-szedők esetében tapasztaltunk. Persze legalább olyan fontos, hogy megfelelő színvonalú legyen a jelfogadó készülék is, de ebben a Tom Evans kiváló partnernek bizonyult, a két eszköz együttesen selymesen finom, hangzással örvendeztetett meg. Matthew Hallsall legutóbbi élő felvételét hallgatva [Salute to the Sun, Gondwana] a trombitája pontosan akkora, amekkorának lennie kell, de nem mászik az ember arcába és tökéletesen ellenpontozza az igazi rézfúvós örömzenét a Manchester Hallé Hall atmoszférája. Határozottan erős a rezesek és az ütősök hangzása, a szaxofon izgatóan édesbús hangja Coltrane érzelemdús pillanataira emlékeztet és jellegzetesen háromdimenziós hangzásélményt nyújt, ahogyan pontosan a két Bowers and Wilkins 802 D4s hangsugárzó közötti térben csendül fel. Dan Berkson Dialogues felvétele érezhetően nyitottabban, teresebben szólal meg, de nem tudtam eldönteni, hogy ez a természetes, vagy inkább a hangsugárzók varázslata, de akárhogyan van is, öröm volt hallgatni az előadást. A zongora hangja friss, de nem illékony, tökéletesen támasztja meg a mélyszekció, a cintányérok pedig adják a hangzás „levegősségét”. Próbára tettem a Phasemation letapogatási képességét is, hogy feltettem a Deja Vu (Crosby, Stills, Nash and Young) egy régi Atlantic vöröscímkés változatát és annak ellenére, hogy a lemez kissé nyersen szólt, a hangszedő hiba nélkül olvasta ki a zenei információt a mi tagadás, meglehetősen megviselt barázdákból és teljesen magával ragadóan átjött a ’Carry On’ emocionális energiája. Aligha lehetséges egy ilyenfajta időutazás egy összekarmolt CD-lemezzel, már ha egyáltalán lejátssza a CD-játszó az ilyen viharvert hanghordozót.

Ezen felbuzdulva elővettem egy másik régi lemezt is, a Rolling Stones Sticky Fingers [Rolling Stones, cipzáras lemezborító] korongját. A ’Can’t You Hear Me Knocking’ felvételén a basszusgitár és sajnos már az égi zenekarban muzsikáló Charlie Watts nagyszerű gitárriffet kiemelő dobütései pont úgy és ott szólaltak meg, ahol kell. A következő, a ’You Gotta Move’ számon Jagger az őt inspiráló blueszenészt idézve fényesen igazolta, hogy a Stones mindig is a blues világában volt és maradt otthon.

A teszt során, amikor a PP-200 hangzását digitális forrásból származó felvételekkel hasonlítgattam össze, az tűnt fel, hogy mennyire alacsony a tűzaj: szinte egyáltalán nem hallható a hangszedő teste által felerősített rezgés hangja, amikor elnémítjuk az erősítőt és ez egy igen jó dolog! Az analóg-digitális összehasonlítás során az esetek többségében az MC javára döntöttem, bár a hangszedő esetében enyhén testesebb a basszus a kelleténél, a magasak meg egy árnyalatnyit puhábbak, selymesebbek, de mindezek ellenére szinte mindig inkább a lemezjátszót, mint a CD-játszót, vagy a médialejátszót hallgattam volna. Úgy ítélem, hogy a forgalmazó, a Select Audio szerencsés kézzel nyúlt ehhez a japán Phasemation hangszedőhöz, tökéletes választásnak tűnik, hogy ezzel a termékkel egészítette ki a palettáját.

MŰSZAKI ADATAI

Típusa: Alacsony kimenő szintű mozgótekercses hangszedő

Tű/Tűszár: Egyenes vonalban végződő hegyű gyémánttű boron tűszárba szerelve.

Leszorító erő: 1,7 – 2 gramm

Terhelő impedancia: Nincs megadva

Engedékenység: 8,5 m/mN [8,5 x 10-6 dm/dyne]

Kimenő jelszint (1 kHz, 50 mm/s vízszintes irányban): 0,3 mV

Tömege: 10,5 gramm (a tűvédő nélkül)

Fogyasztói ára: 895 angol font

Gyártó: Phasemation

A gyártó honlapja: phasemation.com

Angliai forgalmazója: Select Audio

Tel.: +44-1900-601-954

Honlapja: selectaudio.co.uk

A Phasemation termékeket Magyarországon kizáróla-gos jelleggel forgalmazza: